ازدواج موفق

اول یاد بگیرید، سپس ازدواج کنید

ازدواج موفق

اول یاد بگیرید، سپس ازدواج کنید

سلام
درجواب اینکه چرا باید اول یاد بگیریم سپس ازدواج کنیم باید گفت در دنیای جدید و دایم در حال تغییر و تحول فعلی ، با رسوم بسیار منعطف و برخی اوقات حتی فروپاشی رسوم سنتی، با وجود زمان اندکی که اعضای خانواده با هم‌ هستند و تعداد نفرات کمتری که با هم زندگی می‌کنند، ما نیاز داریم که برای ازدواج آموزش ببینیم و درباره‌ی آن یاد بگیریم. زیرا ازدواج یکی از مهمترین تصمیمات تمام دوران زندگی است که به همه‌ی جوانب زندگی(شغل،تحصیل،موقعیت اجتماعی،خانه،فرزند،تفریح و...)تاثیر مستقیم وغیر مستقیم می‌گذارد.

ازدواج موفق چیست؟

چهارشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۷، ۰۲:۵۵ ق.ظ

ازدواج و انتخاب یک مهارت است و رابطه مستقیم با یکدیگر دارند. به این صورت است که انتخاب موفق منجر به ازدواج موفق و ازدواج موفق منجر به امتداد موفق می‌شود. در واقع ازدواج موفق ساختنی است. برای ساختن و رسیدن به ازدواج موفق  باید اول معنای ازدواج موفق را بدانیم. ازدواج موفق ازدواجی است که دائما در حال رشد باشد و از ارزش‌های آن چیزی کم نشود. هنگامی که احساس کردیم امنیت داریم، مورد عشق و علاقه قرار گرفته‌ایم و می‌توانیم با یکدیگر ارتباط کلامی خوبی برقرار کنیم، قطعا در مسیر درستی قرار گرفته‌ایم و ازدواج موفقی خواهیم داشت.

به عبارتی برای رسیدن به ازدواج موفق و اینکه ازدواج موفق چیست؛ باید ابتدا چیستی ازدواج موفق را بدانیم. و بعد از آن چرایی ازدواج موفق را درک کنیم و در پایان چگونگی ازدواج موفق را بیاموزیم وانجام دهیم که به مقصود خود یعنی ازدواج موفق برسیم. چیستی یعنی معنا و ماهیت ازدواج، چرایی یعنی دلایل و معیارهای ازدواج و چگونگی هم یعنی راه و رسم و تکنیک‌های عملی ازدواج می‌باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی